luni, 6 aprilie 2009

Milka cu crema de ciocolata

Simtul didactic mi s-a pierdut incetisor in ultima vreme undeva in valul acceptarii de sine. Ma intreb unde sunt eu cel care criticam rautacios oltenii si colegii de partid, in timp ce ma mint dulce cu ideea ca m-am maturizat putin. Iubesc la culme analiza sinelui si imi place milka cu crema de ciocolata. Nu cu alune. Cu ciocolata.

Some other content here.

Acesta e un manifest personal. Iubesc analiza sinelui si imi place milka cu crema de ciocolata. Nu cu alune. Cu ciocolata.

6 comentarii:

Cătălin Pasăre spunea...

like no comment..that is so..deep;-/

Eddy spunea...

milka e cea mai buna cioco, dar cea cu crema de capsuni sau cea aerata ! :)

oaie mov spunea...

Se pare k tu ai adormit:)

Anonim spunea...

mi place ff mult ideea:-?

violet_alex spunea...

@Anonim: care idee?

oaie mov spunea...

bo back!:)